Kolejne ćwiczenie, które powinieneś włączyć do swojego treningu brzucha (+grafika)

Rzeźbiąc brzuch, najczęściej pracujesz tylko nad mięśniami prostymi brzucha, a mocny ABS wymaga też pracy nad wieloma innymi. Oto ćwiczenie, które zaangażuje do pracy wszystkie mięśnie Twojego korpusu.

Jeśli wykonasz poniższe ćwiczenie w wykroku, zmusisz do ostrej pracy wszystkie mięśnie korpusu, które będą musiały utrzymać w równowadze całe Twoje ciało przy dynamicznym przenoszeniu obciążenia z jednej strony ciała na drugą. To ćwiczenie chroni również Twoje plecy w każdym przypadku, gdy musisz skręcić tułów.

Technika
1.
Przymocuj uchwyt liny do górnego wyciągu i złap go nad głową. Stań bokiem do maszyny, lewą nogą bliżej maszyny. Zegnij prawe kolano i uklęknij na nim, lewą nogę zegnij pod kątem prostym.
2. Przyciągnij uchwyt do klatki piersiowej, zginając ramiona.
3. Prowadząc dalej uchwyt skosem w dół, skręć nieco tułów i wyprostuj ramiona, a następnie wykonaj cały ruch w odwrotnej kolejności. Zrób od 8 do 10 powtórzeń, a potem zmień pozycję, tak by wykonać ćwiczenie w drugą stronę. Wykonaj po 3 serie na każdą stronę.

Odsłon 21 390